Aanmelden goederen voor reparatie, onderhoud, garantie of retour

Veel gestelde vragen en (technische) informatie
Voordat je besluit een product retour te sturen, kun je de servicepagina’s van onze merken bekijken. Op de servicepagina’s vind je per merk informatie over storingen, handleidingen, onderhoud, en specificaties. Ook staan er antwoorden op veelgestelde vragen.
RMA-formulier invullen
Als je een product wilt opsturen aan De Stille Boot voor reparatie, onderhoud, garantie of retour, vul je onderstaand formulier in. Dit is een RMA-formulier (Return Merchandise Authorisation). Alleen zendingen die aangemeld zijn via het RMA-formulier worden in behandeling genomen. Je vult ook het RMA-formulier in als je het product wilt brengen bij De Stille Boot.
RMA-nummer
Na het insturen van het formulier ontvang je per email een RMA-nummer. Dit nummer vermeld je op de buitenkant van het pakket. Het nummer is van belang tijdens het afhandelingsproces en de communicatie. Bewaar het nummer goed.
Product opsturen (en goed verpakken)
Je kunt producten opsturen naar It Butlan 9, 8621 DV in Heeg. Zorg ervoor dat de retourzending goed verpakt is om transportschade te voorkomen. Verpak het altijd in een stevige doos of krat en waar mogelijk in de originele verpakking. Zorg dat het product niet kan bewegen in de verpakking en vul extra ruimte op. Ga er vanuit dat de verpakking de inhoud heel moet houden bij een val van ongeveer een meter hoog. Noteer het RMA nummer aan de buitenzijde van de verpakking.
Voor het transport van bepaalde accu’s moet erop worden gelet dat de verzendmethode voldoet aan de eisen van gevaarlijke goederen van UN Klasse 9. Vraag de vervoerder of de verkoop binnendienst van De Stille Boot (telefoonnummer 0515 44 44 28) om meer informatie voor een juiste en veilige verzending van accu’s.
Product brengen in Heeg
Ook als je het product wilt brengen op onze locatie in Heeg (It Butlan 9, 8621 DV) vul je vooraf het RMA-formulier in. Daarna stuur je een e-mail met de datum en tijd voor het brengen. Afleveren van goederen kan van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Wij bevestigen de afspraak per e-mail. Mocht je binnen 48 uur geen reactie krijgen, dan kun je telefonisch contact opnemen met ons via 0515 44 44 28.
